escort beylikdüzü beylikdüzü escort bayan beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort
Bugun...



BAKAN YERLİKAYA: SAHİPSİZ HAYVANLAR SOKAKTA OLMAYACAK

Yerlikaya, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, 2022 yılında yapımına başlanan ve geçen yıl hizmete açılan Batman Belediyesi Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nin sokaklardaki sahipsiz hayvanlara yuva olduğunu, burada aynı zamanda onlara bakım, tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinin de verildiğini söyledi.

facebook-paylas
Güncelleme: 14-03-2025 01:01:35 Tarih: 14-03-2025 00:47

BAKAN YERLİKAYA: SAHİPSİZ HAYVANLAR SOKAKTA OLMAYACAK


İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Batman Belediyesi tarafından 100 dönüm üzerinde yapımı tamamlanan hayvan bakım ve rehabilitasyon merkezinde incelemelerde bulundu. Bakan Yerlikaya; “Batman’daki merkez, tüm Türkiye’ye örnek teşkil ediyor” dedi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu'nun uygulanmasıyla ilgili tüm hazırlıklar tamamlandı. 39 mülkiye başmüfettişi, bugün görev yerleri olan illere yani 81 ile gönderildi. 14 gün onlara süre verdik. Mülkiye müfettişlerimiz valiliklerin, büyükşehirlerin il ve ilçe belediyeleriyle, İl Özel İdarelerinin uygulamalarını detaylı olarak inceleyecekler." dedi.

“4 GÜNDE HAYVANLAR TOPLANACAK”
Çeşitli ziyaretlerde bulunmak için Batman’a gelen İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Batman Belediyesi tarafından 100 dönümlük alan üzerinde faaliyete giren Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde incelemelerde bulundu. Vali Ekrem Canalp, Milletvekili Ferhat Nasıroğlu ve diğer bürokratlarla birlikte alanı gezen Bakan Yerlikaya, merkezin Türkiye’ye örnek teşkil ettiğini söyledi. Bakan Yerlikaya, “Valimiz, önümüzdeki dört gün içinde Batman kent merkezindeki sahipsiz köpeklerin tamamının toplanacağını, devamında ilçe merkezleri, beldeler ve köylerdeki başıboş sokak hayvanlarının tümünün bir ay içinde toplanmış olacağını belirtiyor. Burada sahipsiz hayvanların kısırlaştırma, aşılama ve işaretlemeleri yapılıyor. Daha sonra korunaklı serbest dolaşım alanlarına bırakılacaklar” dedi. 

“39 Müfettiş, 81 il’de görevlendirildi”

Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde Vali Ekrem Canalp, ve Milletvekili Ferhat Nasıroğlu ile birlikte basın açıklaması yapan Bakan Yerlikaya, 5199 sayılı hayvanları koruma kanunun uygulamasıyla ilgili müfettişlerin görevlendirildiğini söyledi. Bakan Yerlikaya; “39 Mülkiye baş müfettişi bugün görev yerleri olan 81 il’e gönderildi. 14 Gün onlara süre verdik. Müfettişlerimiz, Valiliklerin, büyükşehirlerin, il ve ilçe belediyeleri ile İl Özel İdarelerinin uygulamalarını yerinde detaylı inceleyecekler. Bu bir soruşturma süreci değildir. Durum tespiti yapılmasıdır. İhmal konusu yönleri de tespit edecekler, mevzuatın gerektirdiği tedbirlerin alınmasını kendilerinden isteyecekler. Uygulayıcılara rehberlik yapacağız. İki ayda bir 81 vilayetimize müfettişlerimizi göndereceğiz” dedi.

AHM.VT

 

 







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ÇEVRE Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ

Sosyal medyaya mı internet medyasına mı güveniyorsunuz?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI